poniedziałek, 19 lutego 2018

Reanimacja bloga

Witajcie
bardzo długo mnie nie było w świecie blogerskim. Długo również zastanawiałam się czy wrócić.
I wróciłam bo jednak mi mojego skromnego bloga brakuje

zaczynam powrót od Miaka Yoki
Już ją kilka razy pokazywałam na fb a dzisiaj kilka zdj na blogu

Oto ona w trakcie pracy





A tu w całości już po praniu i prasowaniu 

Dzięki pomocy pani Agnieszki Milaniak z firmy Fotkom mogłam oprawić Miaka Yoki 
Tak się prezentuje 



Serdecznie pozdrawiam odwiedzających 
Do zobaczenia :)


7 komentarzy:

  1. Fajnie ,że wróciłaś. Twoja Miaka Yoki piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obrazek. Fajnie, że jesteś 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że wróciłaś. Blog to jednak blog ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem witaj z powrotem :)
    Dziewczyna jest świetna! Tak jak już na FB wspomniałam, bardzo podoba mi się jej spódniczka - jakby naprawdę wirowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że wróciłaś :) A hafcik super :)

    OdpowiedzUsuń